Daze je nova aplikacija za razmjenu poruka namijenjena mlađoj generaciji, a već je stekla ogromnu popularnost među generacijom Z, iako još nije službeno dostupna.
Naime, službena stranica aplikacije već ima više od 100.000 pratitelja na TikToku, a postovi koji prikazuju razne funkcije koje Daze nudi dosad su skupili 3 milijuna pregleda.
Aplikacija će biti dostupna od 4. studenog, no na listi čekanja već je oko 156.000 ljudi.
“Naš cilj s Dazeom bio je napraviti messenger koji bi se natjecao s iMessageom, WhatsAppom itd., a da pritom i dalje ima jako zabavan i kreativan skup značajki”, rekao je kreator aplikacije Willem Simons za TechCrunnch.
Što Daze nudi?
Sučelje nudi besplatan pristup slanju poruka – slično stvaranju Instagram Storyja, aplikacija korisnicima omogućuje eksperimentiranje s postavljanjem teksta, fontovima i bojama, umjesto monotonih oblačića s porukama.
@daze.chat Na sljedećoj stanici je trol… #kolaž #izvlačenje #tekstuiranjemoja simpatija #kreativno #brat #savjet za vezu #razgovor ♬ Mornarska pjesma – Gigi Perez
“Možete brzo upisati poruku i pritisnuti “pošalji” ili povući poruku bilo gdje unutar chata. Jednostavan je za korištenje i utilitaran, ali i vrlo nesputan,” objasnio je Simmons.
Hit među generacijom Z
Sudeći prema komentarima ispod videa, čini se da je aplikacija, koja eksperimentira sa značajkama umjetne inteligencije, već postala hit među generacijom Z koja hvali njezinu estetiku i vizualni izgled.
“Ovo je najbolja stvar ikada”, “Svidjet ću slati poruke s ovom aplikacijom”, “Hoće li biti još toga?” i “Jedva čekam da izađe”, samo su neki od komentara tiktokera.
Aplikacija je trenutno u beta testiranju, a testira je 1400 korisnika, među kojima je većina generacija Z, u dobi od 13 do 22 godine.