NaslovnicaRegijaMilanović je potrošio 445.000 eura na marketing, Primorac 1.248.770 eura

Milanović je potrošio 445.000 eura na marketing, Primorac 1.248.770 eura

ČLANAK SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA


Za osvajanje drugog mandata za predsjednika Hrvatske, Zoran Milanović, kandidat SDP-a potrošio je nešto više od 445.000 eura, a njegov antikultivacija iz drugog kruga Dragana Primorac (HDZ i partneri) potrošio je 1.248.770 eura.

Oni pokazuju svoje konačne financijske izvještaje koji su osigurali oba uranjanja u zakonski rok koji je istekao u ponoć, 11. veljače.

Primorac je proveo dva i pol puta više od Milanovića, a troškovi su mu bili samo 25.368 eura manji od iznosa koji je mogao potrošiti zakon.

Podvukao liniju

Kad je “podvukao liniju” ispod primitaka i troškova, marketing kandidata za HDZ zaključio je s viškom od 52 centa. Naime, podnositelji zahtjeva bili su 1.248.770, 01 eura, a košta 1,248.769,49 eura.

Milanović, koji je izašao kao pobjednik iz izborne utrke, financijski je u “plus” 832 eura, njegovi primici iznose 446.270,46 eura, a košta 445.438,51 eura.

Legalnost sredstava, 430.000 eura, primljena od stranaka koje su podržale SDP, NPS, HSS, DOISIP, Reformist, SU-A, GUES i MDS, i nešto više od 16.000 eura od 21 donatora.

Oba Primorchovog marketinga financijski su nadzirale stranke koje su kandidirale (HDZ, HNS, HSS, Independent) i dobili su gotovo 857.000 eura. Od donatora, njih 637, dobio je oko 392.000 eura.

Zajednički Milanović i Primorac nisu uložili vlastita sredstva u marketing. Oni su također zanimljivi i podaci dok su se oglašavali i koliko su potrošili na neki oblik oglašavanja.

Milanović je najviše potrošio na oglašavanje na društvenim mrežama (93.800 eura) i putem plakata (33.215 eura), simbolično je potrošio na oglašavanje u tiskanim medijima (1662 eura), a na televiziji i radiju, nije se uopće oglašavao.

Primorac, s druge strane, najviše se oglasio na televiziji, koja je potrošila 231.000 eura, zatim portale (164.000 eura), putem različitih plakata (151.000 eura), na društvenim mrežama (134.000 eura). Oglasio je vrlo malo u tiskanim medijima, koje je potrošio manje od 3.700 eura.

Izborni troškovi znatno su porasli iz posljednjih izvještaja

Ako su njihovi konačni troškovi s onima koji su prijavili do 3. siječnja, jasno je da su očito “odrasli”.

Primorac je tada izvijestio da je od 18. prošle godine proveo 854.000 eura na promociju izbora i Milanović, od 25. studenog 215.000 eura.

Kad je riječ o donatorima, njihov broj na obali pao je kao promocija pri kraju, a na primjer, od 3. siječnja, do 10. siječnja, dok se donacije ne mogu platiti, samo 15. Među njima su bili Maria Pletikosa (300 eura), državna tajnica, susjedstvo Alemka Markotić (400 eura), Zadar HDZ-Ovac Božidar Kalmet (300 eura).

Njegovi najveći donatori ostaju tvrtka iz Križevcija (20.000 eura), čista od Đurđevac, hidroregulacije Bjelovar, hidrogogoing iz Varaždina i Agro-Steele iz Križavci doniralo mu je 10.000 eura.

Primorchovu kampanju financijski je podržao predsjednik HDZ -a Andrej Plenković i niz ministara, Gordan Grlić Radman (1000 eura), Oleg Butkić (800 eura), Ivan Anusic (500 eura), predsjednik Sabor Gordan Jandrovo 1000 eura), Europarthans Sunčana i Karlo Ressler (po 1000 eura), predstavnici, lokalni dužnosnici.

U Milanoviću, broj donatora s 15 ‘odraslih’ u 21, a njegovi najvažniji donatori ostaju Christian Bodrozic, Stefano Vlahović i Zeljko Kosanović koji su mu platili 3981 eura, prenijela je Hina.

PREPORUČENI ČLANCI

KOMENTARI

Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Subscribe
Notify of
guest
0 Komentari
Najstarije
Najnovije Najbolje ocjenjeno
Inline povratne informacije
Pogledaj sve komentare

MJESTO ZA VAŠU REKLAMU

pulsasfaltainfo@gmail.comspot_img

POPULARNO